środa, 31 października 2012

halloween!

Cześć wszystkim! Jak się macie, większość z was wie, że dziś 31 czyli halloween.
na twitterze znalazłam zdjęcia Any z imprezy halloweenowej:

http://distilleryimage10.instagram.com/604aace2218e11e2ae5f123138072974_7.jpg
 Ps; była przebrana za księżniczkę.
znalazłam jeszcze jedno (cudowne!) zdjęcie naszej Any!

 

Uwielbiam je! *-*

A przebranie Tasie...



 

Jest przebrana za Wonder Woman, świetnie co?

Znalazłam jeszcze jedno zdjęcie. Nathalii z wietnamskimi dziewczynkami:



 Nathalia już wróciła z Wietnamu do Ameryki  i zaczyna ostatni rok studiów (o ile się nie mylę).

Który strój bardziej wam się podobał?

Przepraszam za krótkie notki, ale nie mam niestety o czym pisać. Mam nadzieję, że rozumiecie. :)
Aneta

2 komentarze:

  1. Jak zrozumieniem ♥
    Jestem w tej samej sytuacji - chcę pisać, no ale cóż, zanim napiszę główkuję nad tematem! Ja chcę kolejne promo :*
    Świetna Notka :)

    Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń