poniedziałek, 29 października 2012

Minki Anubisa - Alfie! + Porównajmy romantyczne chwile! - Ankieta + Przeproszenia od Niny!

Dobry Wieczór!
Piszę znowu :**


Dobrze właściwie nie ma o czym pisać, no ale cóż, wymyśliłam tematy :) Troszkę jednak poczytacie!

Oh my goodness! Chcę 3 sezon! Bez Niny, będzie Ok.! Nie przejmować mi się :d

Dziś czas na powrót Do Minek Anubisa.. Czas na Alfiego!

TOP 10

TOP 9
Ząbki < 3

TOP 8

TOP 7
Mistrzowski plan :**

TOP 6
Oto Senet!

TOP 5
Hahhahh xd

TOP 4
OMG :d Czary, mary...

TOP 3
Alfie - karateka :D

TOP 2

TOP 1
To jest super!!

Która najlepsza?

Romantyczne chwile..
Co to znaczy? Znaczy, porównajmy wszystkie pary (te prawdziwe, trwające obecnie) i zagłosujecie w ankiecie!

FABINA
 Pocałunki - 


Tulimy-




Romantyczne Chwile/Ukazujące Uczucia -










JARA
Pocałunki-


Tulimy-



Romantyczne Chwile/Ukazujące Uczucia -






AMFIE
Pocałunki-


Tulimy- 



Romantyczne Chwile/Ukazujące Uczucia -

 



PEDDIE
Pocałunki-


Tulimy-

Romantyczne Chwile/Ukazujące Uczucia -







 


To oczywiście nie wszystkie :**
Głosujcie w Ankiecie!!

A teraz list od Niny...
TŁUMACZENIE DOSTAŁAM OD JULI - DZIĘKUJĘ!


Wysłane: 19 październik
Do: Millington Amber, Miller Eddie, Rutter Fabian, Williamson Patricia, Lewis Alfie, Mercer Joy.
Cześć wam!
Bycie z powrotem w Stanach było naprawdę niesamowite. Mam na myśli to, że oczywiście tęsknię za wami, ale miło jest być z gran ponownie i nie myśleć o Victorze. 
Przepraszam, jeśli nie byłam w kontakcie. Byłam bardzo zajęta. Nadrabiam zaległości z przyjaciółmi i wychodzę z gran, zajmuje większość mojego czasu. Fabes, przysięgam możemy na czat wideo w tym tygodniu. Zadzwonię do ciebie, dobrze?
Oh, muszę iść. Gran woła mnie. Eddie możesz zadzwonić do mnie później?
Musimy porozmawiać wiesz o...
Tęsknie za wami! <3 <3 


Mi to mało wyjaśnia, no ale... < 3 Jakoś myślę, że bez Niny serial da radę! Jest tam tyle wspaniałych aktorów... Wiecie, gdyby naprawdę chodziło Nathali o naukę to OK. Ale ona wcale się nie uczy, zwiedza i gra w filmach -,-


Dobra koniec, skończyły się moje pomysły na notki!
Pytanko do Anety:
Co ty na to by zrobić wybory na nową redaktorkę bloga?

A wy byście się zgłosili?


Pozdrawiam,
Wasza Gosia ♥

3 komentarze:

  1. Świetna notka!
    Peddie <3
    Co do redaktorki to nie mam nic przeciwko, nawet liczę na to, że ktoś się zgłosi ^^
    A czytałam na twitterze i podobno ten e-mail jest fałszywy. Nie wiem czy to prawda, ale tak ktoś pisał, że to nie od Niny bo ona nigdy nie mówiła na Fabiana Fabs itd, że to do niej nie pasuje... Nie wiem jak jest na prawdę bo to tylko plotki. hmm muszę go przeanalizować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aneta: Jest tak, że to ponoć reżyserowie i spółka go napisali!
    Tak do sprostowania! Trochę to nie fair. No ale patrząc z innej strony - w końcu coś napisali nt. Niny!
    Nie wiem co o tym myśleć.
    Mogę ogłosić wybory na redaktorkę?

    Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Możliwe, ja nadal twierdzę, ze bez Niny to nie to samo <3
    Jasne, nie krępuj się :)

    OdpowiedzUsuń