wtorek, 7 sierpnia 2012

200 notka + HOA, DHA, HHA ciekawostki

Hej!!!
Chcę Was powiadomić, że to 200 notka na blogu. Z tego powodu postanowiłam zrobić długi i ciekawy post. Dowiecie się dużo o innych wersjach House of Anubis :) Zapraszam do artykułu.

A więc? Jak wyglądają postacie?
NINA













W DHA I HHA NIE MA EDDIE'GO.

Pary:
         




Domy Anubisa:
Het Huis Anubis 

Das Haus Anubis 
House Of Anubis

Ciekawostki
Niemiecka wersja Das Haus Anubis ma swój własny magazyn! 
W jednym numerze można było nabyć wisior Niny.
Gazeta kosztuję 3,20 euro.
Kilka okładek:
       
Ile ja bym dała za taką gazetę w Polsce, ale najpierw pewnie w Anglii będzie :(

Gadżety HHA I DHA
                                       


I jeszcze zdjęcia całych ekip:
 Het Huis Anubis
 Das Haus Anubis
 House of Anubis


Która wersja podoba Wam się najbardziej?
NAPISZCIE W KOMENTARZACH :)

Mam nadzieję, ze notka Wam się podobała, spędziłam dużo czasu na jej zrobieniu. 
Mam także nadzieję, że ją skomentujecie i pozostawicie po sobie ślad :) 
Dodawajcie się do obserwatorów :)

Pozdrawiam, Gosia ♥







4 komentarze:

  1. Zdecydowanie u nas najładniejsi aktorzy! ♥
    Chcę żeby były w Polsce gadżety z HoA :( .
    Fajna notka, gratulacje to już 200 :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Qawwija - Racja, u nas najlepsi ♥ I <3 HoA ♥
    Ja tak samo, mieć taką pościel, gazetki co miesiać -
    marzenie.
    Dziękuję za komentarz - miło, że czytasz :)

    Pozdrawiam,
    Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasza wersja najlepsza u nas już są gazetki cienkie jak nie wiem co , są z tda (widziałam jedną) dołączona była płyta z 8 odcinkami
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chcę gazetę z HoA :D
    MOM PLEASE!!!! :D

    'Nasza" wersja najlepsza.
    Najlepszy dom, najlepsze ciuchy, i najfajniejsi aktorzy.
    I LIKE HoA!

    OdpowiedzUsuń