sobota, 11 sierpnia 2012

Twitter

Witam! ;P
Na razie tak na szybko. Zdjęcia z twitter'a itp.
Chwilkę przede mną Aneta dodała notkę ze zdjęciami :)
Więc tylko jedno zdjęcie i informacja :)

Tasie i Klariza. W czasie przerwy.


Kliknij Aby powiększyć.

Tłumaczenie:

Klariza -Kocham filmowanie, ale mój Boże, dzisiaj było trudno .. Za gorąco w tym studiu ..
Eugene - Myślę, że ja i pozostali aktorzy zgodzą się, dziś był najgorętszy dzień w pracy do tej pory ... 
     Ale teraz do domu do Londynu.

Jak myślicie co oznacza "gorąco" ?
Myślicie, że po prostu trudny temat filmowania czy jakaś np. kłótnia?

Na razie tyle, mam nadzieję, że zobaczycie dziś
jeszcze ode mnie notkę, ale to nie jest pewne :) 
Jadę na odwiedziny do rodziny i koncert K. Bednarka :)
Spróbuję zrobić dziś jeszcze post :)
Pozdrawiam,
Gosia ♥



5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez przypadek usunęłam ;D
      Może po prostu było im gorąco? Mamy lato ;)

      Usuń
  2. Megan - Hmm... może? Ale to tak dziwniee :) Brzmi bardziej niż jakieś napięcie. Poprzednie 2 sezony także nagrywali w lato. Wtedy nie było ciepło? Nie wiem.. A właściwie? Może gorąco? Na serio nie mam zdania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może jakiś całus??? ciekawe...
    Zapraszam na mojego bloga.
    http://tajemnicebloguanubisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hje jak wyciełaś ich tweety, co? napisz mi na www.sibuna-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń