środa, 8 sierpnia 2012

Klątwa Senkhary + Joy + Pocałunek Peddie + Jerome i Mara

Hejka :)
Tęsknicie za szkołą? Napiszcie w komentarzach :P

Oglądaliście odcinki na baje.pl? Nie? Daję link..
Dwa w jednym:  House of Status, House of Laments
Jeżeli oglądaliście, notka dotycząca kilku rzeczy z kilku poprzednich odcinków :)

KLĄTWA SENKHARY
Gdy Nina sprzeciwiła się Senkharze, ona mówi, że karą Wybranej będzie to jak to ujęła: ,,Twoja kara będzie karać". Co oznaczały te słowa? Otóż:
Alfie - z początku zachowuje się jak dziecko, a później zamienia się w 9-cio latka, a później w jeszcze młodszego. Senkhara wykorzystała słowa Niny " Alfie, zachowujesz się jak dziecko"
Patricia - strata głosu. Dotknęła ją klątwa, słowa Niny " .... to nic nie mów"
Fabian - strata pamięci, słowa Niny "Zapomnij"
Amber - bez przerwy się starzeję, Senkhara rzuciła klątwę słowami Niny  " Amber dorośnij" .
Alfe 9 lat


                    mały Alfie

 Amber ze 
                                                                                                     zmarszczkami
Joy or Nina
A gdy Fabian zapomniał Joy, jak mi się jej zrobiło szkoda.
Naprawdę polubiłam Joy w drugim sezonie. 
A wy lubicie Joy?
Do fanów Fabiny: Nie stresujcie się, Joy zrozumie, że drugą połówką Fabiana jest Nina ♥
 będą tylko przyjaciółmi
 bo ich spojrzenia są na-
                                                                         pawane miłością ♥

Pocałunek Peddie
Jak ja go uwielbiam, Patricia i Eddie - moja ulubiona para.
Jakie to było fajne :)
 przeżyjmy to jeszcze raz ♥

A ogólnie nie wiedziałam odcinka po angielsku. Nie wiem co będzie jak Patricia się zatrzasnęła w łazience, Eddie jak był smutny. Jutro pewnie się dowiem, mam nadzieję :P

Sesja Jeroma i  Mary
W tych kilku odcinkach pokazana była także romantyczna sesja Mary i Jeroma








 a tu profil Mary

 udawany pocałunek


To tyle na dzisiaj :)
Pozdrawiam,
Gosia ♥





4 komentarze: