wtorek, 14 sierpnia 2012

Podziękowanie + Ankieta + Filmik

Hejooo :)
Na początku chcę podziękować wszystkim, którzy komentowali moje posty. Nawet nie wiecie ile daje mi radości, jak coś napiszecie. Jest mi wtedy tak miło, że ktoś docenia moje starania! Także dziękuję!!!

Ankieta!
 Wymyśliłam, że zrobię notke, w której poznacie bliżej aktora HoA. Będzie tam także nieco o HoA. Ale będzie jedna notka o jednym aktorze. Głosujcie w Ankiecie na kogo chcecie :P!

I jeszcze filmik :)


Wiecie, że jestem fanką Peddie! Forever :)

Na razie tyle,
a ja zabieram się
za pisanie kolejnej
notki :)

Gosia ♥

3 komentarze:

  1. Uwieeeeelbiam Patricie...
    I co za tym idzie Eddie'go też:D
    To moja ulubiona para w tym serialu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Ostatnio nie miałam Internetu i byłam na obozie ;D
    Fajna notka ;) Też jestem fanką Peddie! Ale myślę że równie dobrze może być Neddie ;P

    PS. Myślałam że w ankiecie będzie więcej postaci, o których można by się dowiedzieć więcej np. Vera, Jasper itd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny dziękuję za komentarze!

    Megan- Tak, ale tu mi chodzi o te główne role. A drugoplanowe później :)

    OdpowiedzUsuń