poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Modne HoA! + Zdjęcie + Informacje 3 sezon

Hejo :)
Przepraszam za nieobecność, ale straciłam wenę z powodu zbliżającego się września ://  I muszę wam powiedzieć, że zakochałam się w 0,5 miesięcznej kuzynce, kocham takie maluszki :)
Dziś kolejna część Mody Aktorów HoA! Mam nadzieję, że te notki Wam się podobają, bo nie które zdjęcia trudno znaleźć. I kilka zdjęć i informacji oczywiście.

----
Nathalia Ramos
Nathalia na co dzień. Mi bardzo podoba się jej styl.

Nathalia uwielbia wypady na plażę! Na każdy dzień inny strój kąpielowy :O

Te kreacje nie przypadły mi do gustu,  są takie bez wyrazu.

Nathalia w klasycznych małych czarnych. Mi bardziej podoba się wersja druga, bardzo ładnie i modnie Nath  wygląda, a złota bransoletka jest cudna ♥

Te stylizacje uznałam za niedobrane do niej.Wygląda w nich starzej i te sukienki pogrubiają ją.

Nathalia na Kids' Choice Awards '11, '12. W 2011 r. Nath pojawiła się w pieknej różowo-fioletowej sukience w zestawie z różowymi szpilkami oraz kremową kopertówką.
W 2012 r. Nathalia postawiła na wygodę i pojawiła się w czarnych rurkach iluźnym topem, do tego dobrała granatowe szpilki.


Te imprezy uznałam za najlepsze dla Nathali pod względem "modowym". Bardzo podobają mi się te sukienki-   

Nathalia w brązowych włosach. Według mnie lepiej jej w brązie :)
I na zdjęciach ma świetne stylizacje :)

Nathalia w długich sukniach. Moim zdanie ładnie jej w nich <3

Nathalia kocha zdrowy styl życia! I dobrze :)
Przy okazji ładnie jej w takim look'u !!!

--------

Zdjęcie z trzeciego sezonu:)
Zdjęcie od Klarizy,
tutaj chowa się za figurką Faraona :)

---------

I informacje na temat 3 sezonu....
Jest możliwe, że w trzecim sezonie będzie spoczywać na Sibunie ,,Klątwa Kobry".
Co za tym idzie Sibuna i The Secret Society poszukiwać będą tzw. Złotej Kobry.

W trzecim sezonie, stowarzyszenie powraca, ale są w nim wszyscy nauczyciele. Tym razem w wyścigu z czasem są przed studentami, aby pokonać starożytną klątwę znaną jako 'Złota Kobra'.

,,Anchesenamon powstanie z zmarłych
i rzuci klątwe Złotej kobry na Sibune''

A kto to właściwie Anchesenamon?
Anchesenamon 
(pierwotnie Anchesenpaatonrównież Anchesenaton - JĘZYK EGIPSKI - Żyjąca dla Amona\Atona)
;  (ur. ok. 1346 p.n.e., zm. wkrótce po 1323 p.n.e.)  
- przyrodnia siostra zarazem żona faraona TutanchamonaByła trzecią z
sześciu córek 
Echnatona i królowej Nefertiti.
  
Tutanchamon i Anchesenamon na pokrywie skrzyni odnalezionej w grobowcu Tutanchamona.   



Księżniczka amerneńska, najprawdopodobniej Anchesenamon.

Co ciekawe Anchesenamon w  Het Huis Anubis  to Senkhara. Czy to nie dziwne?


A czego może szukać Sibuna, moje przypuszczenia...


Korona ze złotą kobrą,
tego mogą szukać...

----------

To na tyle,
Dzięki za komentarze i przeczytanie oczywiście :)

Pozdrawiam,
Gosia ♥


4 komentarze:

  1. Julik - Dziękuję :D
    Miły komentarzyk xd

    GOSIA ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow..
    notka świetna - że, też ci się chce szukać tych informacji :D
    Wieeeelki + za to o złotej kobrze i wyjaśnienie co do ANCHESENAMON cy jak jej tam :D

    Bardziej podoba mi się styl Any niż Nath ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajeczna - Jak miło, że Ci się podoba :)
    Szukanie informacji tak samo jak pisanie na blog'u j jest dla mnie przyjemnością, a motywacją jest Twój i i innych czytelników komentarz. :)

    TAK WIĘC JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA TE MIŁE SŁOWA!
    MAMY Z ANETĄ NAJLEPSZYCH CZYTELNIKÓW NA ŚWIECIE :)

    Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń