wtorek, 14 sierpnia 2012

Zdjęcie alexandry + odcinki + coś na koniec

Hej wszystkim :)
bez wstępu ponieważ notka jest krótka.



Fotka bardzo słoneczna, nie to co u nas z pogodą. 

Odcinki:


 Pewnie nikt tego nie będzie czytał bo to nudy ale co mi tak. :) 
Okej, na zakończenie mimo, że Gosia już wam dziękowała za komentowanie postów, ja także dorzucę swoje pięć groszy. Ten blog od początku wiele dla mnie znaczył, mimo, że nie był popularny starałam się go prowadzić najlepiej jak mogłam, wasze komentarze, nawet najbardziej zwięzłe to znaczy 'super' 'świetna notka' zawsze sprawiały, że się uśmiechałam. Uwielbiam pisać na tym blogu, może nie robię tego za często ale daje mi to bardzo dużo szczęścia, dzielenie wspólnej pasji - to jest Tajemnice domu Anubisa - i prawdą jest, że gdyby nie Gosia blog nadal stałby w miejscu, dlatego chcę podziękować jej za to, że chciała do mnie dołączyć :) A także wszystkim, na prawdę wszystkim komentującym, nawet za maleńkie komentarze, bo właśnie taka mała pochwała wprawia w dobry nastrój. :) Także wszystkim, którzy obserwują bloga bo to też ma wielkie znaczenie. Wszyscy jesteście niesamowici ponieważ chce wam się pisać i chwalić nas! Na serio wielkie dzięki!

Trochę zanudziłam, ale mam nadzieję, że chociaż ktoś przeczyta te podziękowania.
Z którymi się spóźniłam, i zgapiłam pomysł od Gosi, ale ja nigdy nie byłam dobra w robieniu czegoś jako pierwsza. :) 

Aneta  



9 komentarzy:

  1. Macie na prawdę super bloga!
    po za tym fajna fotka :D.
    Jak nam się podoba to komentujemy ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Aneta, jejku jak mi się miło zrobiło :) Ja Ci przede wszystkim dziękuję, że mogłam dołączyć do redaktorów :) Aneta is fantastic.:) Dzięki za danie mi szansy.
    I jeszcze raz dziękuję komentującym, też widząc komentarze uśmiecham się :)

    Pozdrawiam,
    Gosia ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. A i wcale nie zgapiłaś :) Rozbudowałaś moją myśl :)
    JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ CI ZA WSZYSTKO :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, usunęłam komenatrz...
    To od nowa :)
    Qawwija ♥ - Dziękuję, wspaniale słyszeć, że tak sądzisz. ♥ Też mi się podoba, ale mam mieszane uczucia co do Alexandry Shipp, cóż zastąpi Patricię... a tego jakoś znieść nie mogę...

    Gosia446 - Nie dziękuj, nie musisz, widzę, że na blogu dajesz z siebie wszystko. A to wspaniałe móc mieć u swojego boku kogoś takiego . ♥

    Aneta ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Aneta, tak samo co do Alex przekonana nie jestem. Lecz mam nadzieję, że Peddie zwycięży :)
    Dziękuję za takie miłe słowa, naprawdę tego warta nie jestem ♥

    Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, zgadzam się to jest świetny blog :)
    I uważam że te dwie nowe Alexandra i Louisa w ogóle nie pasują do serialu! A poza tym może będzie nadal Peddie, a tę "partnerkę" będzie łączyć z Eddiem tylko przyjaźń? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Megan - Ja mam taką nadzieję :p
    Mam nadzieję, że będzie tak samo ja z Eddiem. Miał
    zniszczyć Fabinę, lecz nic się takiego nie stało :)

    Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. No to pa , ale pamiętaj aneta ja Cię będę pamiętac wchodziłam na tego bloga od jego początków. Wchodziłam mimo że nie miałam dużo czasu , więc komentarzy też nie pisałam.Ale się nie dziwie że odchodzisz ale też jest mi smutno :(

    OdpowiedzUsuń