piątek, 24 sierpnia 2012

Twitter

Hej!
Przepraszam za brak wczorajszej notki, ale nie miałam weny, poza tym w domu co chwile miałam nowych gości, ponieważ mój braciszek miał 5 urodziny :) A dziś piszę później niż zawsze, z powodu, że byłam w ZOO w Gdańsku, parku Oliwskim itp. wybrałam się z kuzynką i dziadkiem :) Pewnie domyśliliście się, że jestem z Pomorza, owszem (opowiadam, ponieważ dostałam kilka maili z kąt jestem :P). Okey, koniec o mnie, na twiter'ze same nowości!

Jak zapewne wiecie Brad (Fabian) spotyka się z Samanthą Dorrance, więc też kilka zdjęć z jej galerii (tych najnowszych) związanych z Brad'em!



Hobby'm Brada jest fotografia, dlatego zdjęcia wyglądają
profesjonalnie, to on je zrobił.. A do tych co widzieli
Samanthę wcześniej, to zauważcie, że z blondu ma brąz na
głowie :P

I takie zdjęcie nie do tematu od Samanthy:

Na twitter'ze napisała, że cytuję:
,,Nie mogę przestać piec''
Może to dla Brad'a? =)
Sama piekę muffiny, ale moje wyglądają
gorzej :c :)

Teraz już przechodzimy do naszych kochanych aktorów:

Tak Alexandra wyglądała w dzieciństwie, słodko prawda? ♥


Tasie, Brad oraz Alex na Nickelodeon Fruit Shoot Skills Awards.




Ana w mundurku zajada tort z urodzin Brad'a.


NIESPODZIANKA!
Tak Willow wygląda w odpowiednie charakteryzacji..
Warkocze? Myśleliście, że tak będzie wyglądać?
Czy Wam także przypomina ona Poppy Clark? :P


Od lewej: Ana (Amber), Klariza (Joy), Tasie (Mara), Louisa (Willow).
Znowu zmiana kroju mundurków. Klariza w takim sweterku, Tasie w innej
marynarce, Louise widzimy w rajstopach w stylu Patricii, A Ana bez zmany od
ostatnich zdjęć. Podoba Wam się?

------

To na razie tyle, ale dzisiaj kolejna notka :)

Pozdrawiam,
Gosia ♥



2 komentarze:

  1. Louisa mi też przypomina Poppy, i te rajstopy od razu skojarzyły mi się z Patricią...
    Klariza ładniej wyglądała przedtem, niż teraz w tym sweterku, a Tasie nawet fajnie w tej marynarce ;)
    Ana jak zwykle fajnie ;P


    Super notka:D

    OdpowiedzUsuń