poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Frances + Alex + Filmik

Hej wszystkim :)
Właśnie zdałam sobie sprawę, że już poniedziałek a co za tym idzie ostatni tydzień wakacji.
Szczerze to nie chcę iść do szkoły, pewnie większość z was też. Siedzenie cały czas w ławce... brr.
Ale niestety musimy.
Znalazłam fajne zdjęcie Frances (Poppy) które umieściła na swoim koncie na twitterze.



zdjęcie to zostało zrobione w tunelu strachu Alnwick Castle.
Poniżej zdjęcie Frances z przyjaciółką. 

 



A tu Alex Shipp (KT) na huśtawce.

 na zakończenie tej jakże krótkiej notki mam dla was link do filmiku z serialu Rags z udziałem Burkely'ego.

<*>

To wszystko niestety wiem, że notki ode mnie nie pojawiają się często i są no... takie jakie są :)
Ale szczerze wam powiem, że nie mam żadnego pomysłu.
Przeeepraszam.♥

Aneta ♥

4 komentarze:

  1. Fajna notka :)
    Nienawidzę szkoły :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Megan - Dziękuję ♥ Fajnie, że czytasz. Co do szkoły... mam tak samo.

    julik19 - Też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Notki są fajne :)
    Ja też nie chcę do school jak to ujęła moja kuzynka ,,Wracamy do budy", koniec wolności... Koniec xd

    OdpowiedzUsuń