piątek, 31 sierpnia 2012

Zdjęcia + Modne HoA

WITAM :)!
Przepraszam za nieobecność :) Byłam u rodzinki. Według mnie te ostatnie dni wakacji są The Best :)
Muszę powiedzieć, że chodzenie po sklepach jest moim hobby, a co dopiero z moją kuzynką.... :)
A teraz sesja na plaży rządzi, ogółem Władysławowo rządzi. Może któryś z czytelników był we Władysławowie, a może ktoś tam mieszka? Jeżeli tak napiszcie :)
PS: Mieszkam nad morzem, a dopiero pod koniec wakacji doceniam kochany Bałtyk... :)
Dobrze dobrze, już nie zanudzam :)

-----------------------------------

Zdjęcia Willow i Amber :)




Myślicie, że Willow i Amber po wyjeździe Niny, będą BFF ?
Byłoby ciekawie xd

--------------

Kolejne zdjęcia z CYKLU MODNE HOA,
Czas na Tasię Dhanraj;


Tasie w białej klasycznej koszuli i miętowych spodniach. Proste i efektowne.

Morskie spodenki z białą koszulą do tego ciemno kremowy pasek oraz granatowe "ciężkie" buty z lekką biżuterią.

Z Brad'em.
Dżinsowe spodenki i biała koszula. Pod spodenkami czarne rajstopki. Z świetnym naszyjnikiem.

Tasie w krótkich spodenkach i białą koszulką na pół ramiączkach.

Sesja Tasie.
Spódniczka dżinsowa "miniówka" z białą koszulą i przerzuconym przez ramię futerkiem.

 Tasie w kwiatowej spódniczce i miętowym T-shir'cie. Do tego czarne balerinki.


Tasie w beżowych rurkach, fioletowo-żółtym sweterku oraz brązowej torbie.
BOSKO ♥ 

Tasie w Czarno-Żółtej sukience w komplecie z dżinsową marynarką. Do tego buty na obcasie i naszyjnik w stylu Japan.

Tasie w czerwono-czarnej "hipisowskiej" sukience i "ciężkimi" granatowymi butkami na obsacie.
Look w stylu Hipis. 

Czerwona obcisła sukienka wraz z wysokimi czarnymi butami na koturnie.

Podoba Wam się styl Tasie?
Mi bardzo... ♥

-------

Jedna z czytelniczek napisała mi, że mam zrobić cykl ze ,,Śmiesznymi Minami" myślicie, że to dobry pomysł?
Napiszcie :)

-------

Przepraszam, że notka taka krótka ale tymczasowo brak nowych informacji ♥♥♥

Pozdrawiam,
Gosia ♥

PS: Ostatni weekend, zadowoleni? Ja nieee ://


7 komentarzy:

  1. Szkoda że już nie długo szkoła a styl tasie jest fajny zrób te "śmieszne minki" już ich oczekuję

    OdpowiedzUsuń
  2. O Tasie <3 uwielbiam ją!
    Najbardziej podoba mi się na tym zdjęciu gdzie trzyma pudełko od pizzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak! Byłam kilka razy we Władysławowie! Uwielbiam to miejsce!! :) Świetna notka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Megan - Ja też ♥ To tylko 10 km od mojego domku, ale i tak k kocham tam przyjeżdżać do kuzynki ♥
    Dziękuję :)

    Aneta - Ja ją też lubię, mi też zdjęcie z pizzą najbardziej przypadło do gustu :P

    A co sądzicie o cyklu z minkami?

    Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cykl z 'minkami' to fajny pomysł;)
    Wolę styl Any albo Nath, styl Tasie niezbyt mi się podoba..

    OdpowiedzUsuń