niedziela, 19 sierpnia 2012

Odcinki + Rags

Witam Kochani!
Przepraszam za brak wczorajszej notki, ale niestety nie miałam czasu :c
Stalo się coś okropnego... No, ale nie ważne.

Na baje.pl są kolejne odcinki,
1. House of Pitfalls (138)
2. House of Phantoms (139)
3. House of Surrender (140)
4. House of Strategy (141)

RAGS
Jak za pewnie wiecie, wczoraj na polskim nick'u został wyemitowany film ,,Rags".
Muszę się wam przyznać, że ja jeszcze nie oglądałam, ale ja nick'a nie mam.
Miałam przez 1 sezon HoA, a 2 i 3 jestem skazana w internecie oglądać :)
A więc jaka jest fabuła filmu?

Rags
Film "Rags" przedstawia 
historię piosekarza Charliego - 
super utalentowanego chłopaka,
żyjącego z ojczymem i braćmi. 
Brzmi znajomo?

Scenariusz serialu jest 

oczywiście oparty na motywach 
znanej bajki. Chodzi oczywiście 
o Kopciuszka. Charlie ma wrednych 
braci, którzy nie potrafią przestać 
mu dokuczać. Pewnego dnia, 
(jak to w bajkach bywa) poznaje 
córkę producenta muzycznego 
Kadee -  popularną piosenkarkę.

Charlie chce być sławny, chce spełnić swoje największe marzenia. 

Kiedy zaprzyjaźnia się z Kadee, zaczyna jeszcze więcej trenować, 
bo śpiew to całe jego życie. Jak będą brzmieć w duecie?
Źródło : Nickelodeon Polska
Gdzie możecie obejrzeć online na baje.pl oczywiście : Rags - Wyśpiewać Marzenia 
A kto gra w tym filmie? Znani aktorzy z nickelodeon!

Keke Palmer jako Kadee Worth. Ona jest bardziej Uroczą Księżniczką , który pomaga 
Charliemu w zrealizowaniu swoich marzeń, razem z nim pomaga mu zobaczyć, co on naprawdę chce .
Max Schneider jako Charlie Prince. Ponieważ jest to zamiana płci, on jest "Kopciuszekiem"
 z prawdziwej historii.
Drake Bell jako Shawn, "Fairy Godfather" technik studio na Records Majesty, 
który pomaga Charlie produkować swoją płytę demo.
Zak Santiago jako Diego, pracownik, który pracuje w ojczyma Charliego w
sklepie, i został ojcem Charliego.
Avan Jogia jako chłopaka rockstar Finn Kadee firmy
Nick Cannon jako on sam
Maggie Ma jako recepcjonistka Records Majesty
Burkely Duffield jako Lloyd, przyrodni brat Charliego. On nie jest zły, jaki jest drugi brat,  
w końcu on jest dobrym facetem, i częścią rodziny.


W flmie jak już wiecie gra BURKELY DUFFIELD (Eddie Miller/Sweet) z House Of Anubis!

Galeria zdjęć z filmu:




Jeden z bliźniaków to Lloyd (Burkely Duffield)

Jeden z bliźniaków to Lloyd (Burkely Duffield)

Lloyd

Lloyd

-----
Próbuję robić specjalną notkę o Jade Ramsey, ale jakoś mi to nie wychodzi :)
Myślę, że to będzie ciężka robota :) Spodziewajcie się jej niedługo.

Pozdrawiam, Gosia ♥



3 komentarze:

  1. Dasz rade:D Ja czekam na ten post o Jade :)
    "Rags" nie oglądnę raczej, bo scenariusz wydaje się troche oklepany.. Zobaczymy..
    Na razie czekają na mnie 3 nowe odcinki HoA :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno dasz radę to napisać <3 Czekam z niecierpliwością na notatkę o Jade ;* Widziałam "Rags" jak dla mnie może być, warte obejrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny - Jest w trakcie pisania. Ale nie wiem, czy będzie ona przynajmniej "średnia". Jade nie jest poza HoA znana i mało niestety o niej informacji :c
    No ale coś tam się naskrobię :)
    DZIĘKUJĘ WAM ZA WSPARCIE !!! ORAZ ZA KOMENTARZ !!!

    Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń