piątek, 17 sierpnia 2012

Twitter + odcinki

Hej jak się macie? Właśnie zdałam sobie sprawę z tego, że już niedługo koniec wakacji ;/ I koniec 2 sezonu tda. Nie chcę szkoły... W tym roku będę miała testy, i w ogóle, strach się bać. Ale jak widać wiele osób korzysta z wakacji, na przykład Klariza, która cieszy się słońcem i wstawia wesołe zdjęcia swoich wakacyjnych zajęć. Jedno z nich :



 

A na tym zdjęciu trzy aktorki z obsady: Alex, Tasie i Jade.



Klariza i zakupy. :)



Alex, w szlafroku?



 Tak a tu linki do odcinków:


Właśnie zabieram się za oglądanie :)

A przy okazji, ostatnio w odcinku wszyscy byli źli na Joy za napisanie tego artykułu o Ninie, nie wiem czemu ale mnie zrobiło jej się żal, jak człowiek jest zakochany to gubi rozum. Może źle zrobiła ale strasznie mi się smutno zrobiło jak tak wszyscy w klasie się wtedy na nią rzucili... no nie wiem...
Jak wy sądzicie? Lubicie Joy, czy raczej macie do niej maleńką niechęć?

Aneta

5 komentarzy:

  1. No niestety już nawet nie 3 tygodnie i do school :(
    A co do Joy, mi tak samo ja Ci, strasznie mi się jest żal zrobiło, ja oglądam po ang odcinki, i bardzo polubiłam ją pod konie 2 sezonu :)
    A mnie zdjęcie Alex'a rozwala xd

    Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie oglądałaś po angielsku? Wyślesz mi linki?

    Aneta ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Aneta, proszę :)
    http://www.tv-links.eu/tv-shows/House-of-Anubis_25494/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początku byłam na nią trochę zła , ale chwilę potem już nie

    OdpowiedzUsuń