czwartek, 9 sierpnia 2012

Sonda + zdjęcia z twittera

Hej jak się macie?
Podobały wam się ostatnie odcinki?

Mam dla was link do sondy na stronie bravo.pl Sonda 10 dotyczy plakatów, i można wybrać Tda.
<*>

A tu mam zdjęcie Tasie z twittera , wraz z krokodylem i Dave'm operatorem kamery :)



Zauważyliście, że mundurek Tasie się zmienił?

 

Tak Burkely świętuje swoje urodziny na planie :)

Plus nowy wygląd twittera Any Mulvoy ten -














Burkely zdmuchuje świeczki.

 

Anan napisała pod tym zdjęciem - Gram na mojej różowej gitarze.



A to zdjęcia z planu. - Te drewniane pudła to pokoje ,  dziwnie to wygląda z zewnątrz co nie?

https://si0.twimg.com/profile_images/2482913055/image.jpg

I nowe zdjęcie Any z twittera.

Według was Burkely jest przystojny? Ja sądzę, że baaardzo :D

Odpowiadajcie w komentarzach :)

Aneta  ♥

4 komentarze:

  1. Sto lat Burkely!!!
    Ciekawe kto piekł tort ? Może siostry Ramsey.. :) Już kiedyś gotowały dla obsady HoA :)
    Ja sama nie mogę z tych zdjęć pokoi, pudeł - jak oni to robią, że to wygląda tak realistycznie ?
    A i Burkely jest przystojny.. bardzoo :)
    A Ana ślicznie - jak zawsze - wyszła na zdjęciu.

    Pozdrawiam, Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ana ma fajną gitarę:D
    Burkley jest świetny :D
    A te pudła hmn.... wolałam się łudzić, że to pokoje :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosia446 - tez się zastanawiałam i... tort piekła Louisa, Brad i Alex. Dziwne co nie? :D Te pokoje w środku są tak fajnie urządzone, ale na zewnątrz masakra.

    julik19 - Dziękuję, to wiele dla nas znaczy ♥

    Bajeczna♥ - Ja sama gram ale takiej fajnej gitarki to nie mam. ^^ Wiem, uwielbiam go, kiedyś wolałam Brada, ale zmieniłam zdanie ♥ W środku te pudła wyglądają o wiele lepiej. :) Dziękuję, że czytasz i komentujesz ♥

    OdpowiedzUsuń