środa, 22 sierpnia 2012

Wikipedia + Tasie i dziewczyny

Heej przepraszam za nieobecność, musiałam załatwiać sprawy związane ze szkołą.
Hoa się skończyło, ja zaraz zabiorę się za końcowe odcinki bo nawet nie miałam okazji ich obejrzeć.
Weszłam wczoraj okazyjnie na Wikipedię chciałam sprawdzić tytuł ostatniego odcinka a tam nagle pojawił się pierwszy odcinek trzeciego sezonu zobaczcie:





i pojawiły się informacje dotyczące kolekcji filmowej:






*Kliknij aby powiększyć*

Ja osobiście nie kupuję kolekcji filmowej, ze względu na stale rosnącą cenę.
Odcinków pierwszego sezonu jest 60, trochę pieniędzy trzeba wydać, a za tę cenę mogę kupić płyty DvD
i nagrać na nie odcinki i wyszłoby o wiele taniej.

Na twitterze Tasie opublikowała zdjęcia wspólnego wieczoru z aktorkami hoa.



 



Przyznać się kto nie wiedział, że Klariza ma kolczyk w nosie? :)
Ja tam nie wiedziałam, ale powiem wam, że ona jest ładna, tak prywatnie,
bo gdy gra Joy to taka charakteryzacja jej nie pasuje według  mnie.
Co sądzicie?



To zdjęcie już z twittera Jade.



A tu Louisa (Willow) z Bobbym. Ma z nim zdjęcie nie dlatego, że Bobby gra w hoa3 tylko dlatego , że oboje grają w serialu Woolfblood w stacji CBBC.

Mam jeszcze wyniki ankiety pt, co sądzisz o KT.











Większość z was niestety ja również nie chcecie jej, ponieważ może zniszczyć Peddie.

To wszystko jak na razie, jeśli znajdę jakieś info, napiszę do was. :)

1 komentarz: