piątek, 31 sierpnia 2012

Zdjęcia + Cat Attack

Hej wszystkim :)
Widzę, że nasz blog ma coraz więcej obserwatorów już 25 a to dosyć dużo.
Znalazłam kilka zdjęć z twittera, i moim zdaniem Ana wygląda na nich wspaniale co sądzicie?





I... Moim zdaniem najsłodsze zdjęcie:



Aww, ja zawsze chciałam aby oni ze sobą byli, kiedyś pojawiła się notka dotycząca ich całkiem możliwego związku. <*> 

Chcielibyście aby oni byli razem?



Tasie i Jade.

I kolejne zdjęcie :



A Tasie i Alex , którzy sami nazywają siebie TALEX.
Pasują do siebie?

tasie na swoje konto na Youtube dodała filmik przedstawiający jej koty:


Notka jest krótka ale musiałam dodać te zdjęcia <3 

Na zakończenie mam coś co mnie rozbraja.



Mała Ana  ♥ 

Co sądzicie o Eugene i Anie? 
i Tasie i Alexie? 
Piszcie w komentarzach. 

Aneta

5 komentarzy:

  1. Eugene i Ana powinni być razem <3
    Bardzo podoba mi się do zdjęcie Jade i Any xd (nie wiem jak napisać to imię ;P)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eugene i Ana świetna para ♥
    Aneta, chciałam także te zdjęcia wstawić...

    Pozdrawiam,
    Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ania stach - Wiem taka słodka była.

    Wiktoria Krukowska - Pasują do siebie ♥
    Mi się podobają wszystkie i Any bluzka. Dobrze piszesz. ^^

    Gosia446 - Powinni być ze sobą!

    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  4. powinni być ze sobą ;)
    Jade ładnie wychodzi na zdjęciach, Ana jak zwykle świetnie, a Tasie ma fajny kapelutek ;D

    OdpowiedzUsuń