wtorek, 21 sierpnia 2012

Odcinki, koniec 2 sezonu + Najlepszego Brad ♥

Cześć Wszystkim!
Bez wstępu.

------
No tak, wczoraj do 1:00 w nocy oglądałam ostatnie odcinki na baje.pl...
I ryczałam, bo oglądałam po angielsku i większości nie kumałam, a z napisami, rozumiejąc słowa nie mogłam się powstrzymać. Ostatni pocałunek Fabiny... 3 sezon bez Niny! No, ale niestety.
Tutaj macie linki...
1. House of Memory (142)
2. House of Pretenders (143)
3. House of Trouble (144)
4. House of Traps (145)
5. House of Stakes (146)
6. House of Missions (147)
7. House of Captives (148)
8. House of Chosen, House of Freedom (149, 150)
Miłego oglądania... :)
Muszę powiedzieć, że mi 2 sezon podobał się i to bardzo, a Wam podobała się fabuła sezonu?
Będziecie we wrześniu oglądać z dubbingiem?

------
Ale teraz inna sprawa...

Dziś 21 sierpnia iii... okrągłe 2O urodziny obchodzi Brad Kavanagh (Fabian)!!!
Ponownie daję twitter'a gdzie możecie złożyć życzenia..,
Link: https://twitter.com/BradKavanagh
Tak więc do dzieła, dopiszcie do życzeń, że jesteście z Polski ♥



----
Jeszcze dziś napiszę,
Gosia ♥





4 komentarze:

  1. Ja oglądałam po angielsku i prawie wszystko rozumiałam, więc wtedy się już popłakałam. Nie oglądałam jeszcze z napisami, ale chyba zabiorę się za to ;) Choć na pewno będę oglądać we wrześniu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiktoria Krukowska - Ja również, z dubbingiem wielee inaczje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z dubbingiem jeśli bd miała czas, to na pewno oglądnę.
    Teraz jak mam porównanie, to twierdzę, że 1 sezon był o wiele nudniejszy. W tym działo się tak dużo w każdym odcinku, że ominięcie chociażby jednego nie wchodziło w grę. Ten serial wciąga. :D Fajnie by było, gdyby powstał HoA film ;)
    Z chęcią bym go obejrzała.
    Na razie czekam na 3 sezon z niecierpliwością:)

    OdpowiedzUsuń