środa, 8 sierpnia 2012

Twitter + 3 odcinki

Hej kochani! Jak wasze wakacje?
Mam dla was 2 fotki z twittera , zobaczcie!

https://p.twimg.com/AztzvUkCcAEubzW.jpg

Tu serialowa Mara wraz z Alexandrą, wracają samochodem ze zdjęć  do hoa 3 .

https://p.twimg.com/AuRYU5YCAAQpxVo.jpg

Ten rysunek narysowała jedna z fanek hoA. wysłała go do Burkely'ego Duffielda.
Prawda, że przepiękny?

mam linki do trzech odcinków z napisami 

1. House of Hex.
2. House of Silence.
3. House of Warnings.

Mam nadzieję, że notka wam się podobała.
Komentujcie :)

4 komentarze:

  1. Fajna notka :).
    Nareszcie Patricia pocałowała Eddiego <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qawwija ♥ - Dziękuję, miło, że czytasz. ♥
      Wiem jak się całowali to miałam taki ogromny uśmiech na twarzy, Peddie to moja ulubiona para, ale lubię też Marome. ♥

      Usuń
  2. Ja tak samo jak wy, kocham Peddie :)
    A ja jeszcze nie oglądałam całusa, idę oglądać :):P

    Pozdrowienia, Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super , że się pocałowali-Cieszę się

    OdpowiedzUsuń