czwartek, 9 sierpnia 2012

Wiadomości z Wikipedii

Witam ponownie :)
Poszperałam troszkę w polskiej wikipedii i znalazłam kilka informacji. (Nie jestem pewna czy te informacje nie pojawiły się na blogu, w razie czego napiszcie, usunę post :P)

A więc co stanie się z Niną?
Kliknij aby powiększyć.
Nie mamy pewności czy to prawda. Ale jeżeli tak.
To Nina wraca na finał. A my mamy nadzieję, że będzie 4 sezon. A jeżeli będzie to raczej Nina wróci do House Of Anubis. Wakacje przecież nie trwają wiecznie. Ale hmm... nie wiadomo czy będzie 4 sezon. 

3 sezon. Willow i KT
Kliknij aby powiększyć.
  Partnerka w odkrywaniu tajemnic. Wiele z Was (tak słyszałam) nie przepada za KT z powodu, że będzie z Eddie'm. A pamiętacie jaką mieliście niechęć do Eddiego z powodu, że rozbiję Fabinę ? To zrobiła Joy! To tylko nie potwierdzone informację. A więc nie wiadomu czy Kara Tatianna zniszczy Peddie. 
A co do Willow wydaję się być ciekawą osobą. Nie wiemy o niej za dużo :)
Czy Wy tak samo jak ja czytając to chcecie już oglądać 3 sezon lub zobaczyć Spoiler ?

KT RUSH w mundurku nie mam pwności, że tak będzie wyglądać, ale to zdjęcie jako jedyne znalazłam w Google Grafika

Nie widzieliśmy jeszcze zdjęcia Willow w mundurku.
Znalazłam tylko zdjęcie z ,,metamorfozy" Louisy na Willow :)

Co sądzicie o notce i wiadomościach?
Napiszcie w komentarzach.

Nie wykluczone, że dziś pojawi się kolejna notka.
Pozdrawiam,
Gosia ♥

  

3 komentarze:

  1. Dobrze wiedzieć, że Nina jeszcze wróci :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Qawwija - Mamy nadzieję, ale nic nie jest pewne. Tak można wywnioskować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super , że wróci chociaż na finał
    ;D

    OdpowiedzUsuń