poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Odcinek + plakat w TWIST

Hej witam witam.
Mam link do kolejnego odcinka to jest 107 <*>
I powiem wam, że to jeden z najbardziej ciekawych odcinków jakie widziałam w 2 sezonie. :)
Ale mniejsza o to. Jak pisałam w tytule do gazety TWIST dołączony był plakat, ale plakat ten nie był z TDA tylko... Das Haus Anubis, więc jeśli ktoś nie lubi niemieckiej wersji radzę nie kupować.



Okładka wyżej wymienionej gazety .

Jak widzicie mamy nową autorkę na blogu , większość z was już ją poznała.
Mam nadzieję, że obie jakoś ruszymy tego bloga.
Tylko, że po wakacjach mogę znacznie zmniejszyć tu działalność, ponieważ zaczynam ostatnią klasę gim.
i nie będę miała czasu na pisanie tu, także jeśli ktoś chciałby po wakacjach wejść na moje miejsce, wysyłajcie zgłoszenia na ninamartin0@onet.pl , a całkiem możliwe, że po wakacjach będziesz mógł/ła dołączyć do tego bloga. ;) 

Aneta

2 komentarze:

  1. Rozumiem. Nauka piorytetem. A jak nikt się nie znajdzie, to nie martw się, dam chyba radę sama.

    A co do 107 odcinka, masz rację ile tam się dzieję :) Czemu zrobili tą przerwę, ja chcę PEDDIE :) :(

    A plakat w Twist jest niewypałem, DHA ? W Polsce nawet tego nie emitują, a z napisem to pojechali po całej lini :( :P

    Pozdrawiam, Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń