wtorek, 14 sierpnia 2012

Ankieta + Nathalia + Przyjaźnie w Anubisie + Koniec 2 sezonu

Witam Was ponownie!
To będzie notka dotycząca wieluu spraw :)

Ankieta
Dostałam zapytanie dlaczego w ankiecie nie ma osób grających role drugoplanowe np. Poppy Miller (Vera).
A więc, to miała być niespodzianka, ale jak pierwsza ankieta skończy się, będzie czas na tych drugoplanowych! Ich tak samo opiszę... Nie martwcie się :)

3 sezon
Wiecie co?
Zdałam sobie (dopiero) sprawę, że w 3 sezonie nie będzie Niny... Jak to będzie bez niej? Koniec Fabiny? Ja w 1 sezonie, przeżywałam tą miłość razem z nimi. A teraz? To bezsens. W tej chwili jestem na Nathalię wściekła (...)
A tak ogółem, dlaczego ona teraz jest na wakacjach mogłaby przez te kilka odcinków w wakacje przybyć na plan, a ona uhhh... Później mogłaby wyjechać.! Ale jestem pewna, że dałaby radę pogodzić naukę z graniem, na pewno, JAK SIĘ CHCE TO SIĘ UDA ~ moje motto
Po prostu ja z serialem jestem tak zżyta, że szok ogarnia człowieka! Moi znajomi cały czas słuchają co się w nim wydarzyło... Wiem, że na pewno 3 sezon będę oglądać, ale tymczasowo mam dość Nathali Ramos nie mylić z Niną Martin :P!!!
Sorry, wyładowanie złości, nie musicie podzielać mojego zdania :)


Kliknij aby powiększyć.
Moja składanka - Nina FOREVER! Kocham ją :) Dwa sezony - nowy rozdział w mym życiu :P

 Ten skład - Na zawsze w mojej pamięci.

Przyjaźnie w Anubisie
Meddie (Mara/Eddie)
Z początku Eddie nie za bardzo spisał się w obliczu Mary. To za jego sprawą dziewczyna prawie została wyrzucona z akademika. Ale pod innym względem także uratował ją przed tym - z powodu, że pan Sweet jest jego tątą, Eddie przekonał go. Zbliżyli się do siebie gdy szukali ducha czyli Senkhary. Patricia była bardzo zazdrosna o Eddie'go, ale oni zostają tylko przyjaciółmi.
Szczerze mówią, byliby dobrą parą. Ale lubię Marome oraz Peddie, lecz gdyby Jerom'a i Patricii nie było - może byłabym za Meddie? Wszystko jest możliwe.

Galeria zdjęć Meddie










To jest fajne zdjęcie, ale oni są przyjaciółmi! Mają lepsze pary :P

Koniec 2 sezonu
W tej chwili wyemitowano na baje.pl 130 odcinek. Co to oznacza? Do końca sezonu zostało 20 epizodów.
Jeden rozdział się kończy inny zaczyna. Ale zobaczcie z innej strony. Jeżeli stacja przełożyła kolejne odcinki do 3 września my zobaczymy te 45 odc. z dubbieng'iem i 2 sezon dłużej będzie trwał :P Marne to pocieszenie ale już tylko 20 dni do odcinków z dubbieng'iem :)

Zachowaj spokój i nie, czekaj panikuj sezon 2 się skończył!
(Przepraszam za błąd wcześniejszy) :)

Na dziś to tyle...
Jutro dodam zdjęcia z ulubionych moich momentów HoA 2 :)

Pozdrawiam, Gosia ♥


6 komentarzy:

  1. Co do Nathalii to mi jest raczej smutno, nie wiem ale mam wrażenie, że dla mnie hoa już nie będzie takie samo bez niej. A co do Mary i Eddiego, to ta sama myśl mi przez głowę przeleciała, że co by było jakby oni razem byli? ładnie ze sobą wyglądają, tak samo nie wiem czemu patrzę tak na Amber i Jerome'a jakby byli razem, różnią się duuużo ale co tam :)

    Aneta ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Aneta, hmmm... ale ja nie zawiodę reszty obsady i będę dalej oglądać, ale racje masz - będzie to inny w 100% sezon.
    Właśnie Mara i Eddie ładnie wyglądają razem :) Ale tam Peddie lepsze :) Ambs i Jermoe ? A wiesz co masz rację oni także ładnie razem wyglądają :PPP

    Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. "Zachowaj spokój i nie panikuj ponieważ sezon 2 się skończył"
    Myślę że to będzie: Zachowaj spokój, nie, czekaj, panikuj bo 2 sezon się skończył.
    A tak w ogóle to Eddie i Mara pasują do siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to zrozumiałam tak: 'Zachowaj spokój i ... nie, czekaj panikuj sezon 2 się skończył!' :)
    Fajna notka:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nina może sobie odejść:P
    Moją ulubioną postacią jest Patricia, więc po 'Fabinie' płakać nie będę..
    Zresztą - może wróci w 4 sezonie:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachowaj spokój i nie, czekaj panikuj sezon 2 się skończył! Racja :D Teraz tak samo przetłumaczyłam :) Ale to był już wieczór a ja już wtedy nie myślę :) Przepraszam :D
    Dziwne ale teraz to Mara i Eddie do siebie pasują :d

    Pozdrawiam, Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń